三鷹の森ジブリ美術館

夢. 想. 成. 真. 

三鷹の森ジブリ美術館





目的地 明明是東北的山形縣
刻意安排從東京往返 就是希望能到這裡
很久很久以前 我就渴望能到宮崎駿大師的美術館一遊
我最喜歡的宮崎駿先生
真的給了我一種 夢想成真的感覺


那天 我們從新宿出發
一抵三鷹站已經覺得超興奮!!


   

到站了. 到站了耶!


 
  

像夢一般的美術館...。 
天窗上有吊扇 還有畫了波兒的彩繪玻璃呢
(這些都是忍不住偷偷拍的 嘿)







我們的門票*  Kuma真的拿了他很想要的幽靈公主. 我的是白龍.





  
我親愛的トトロ. 你好嗎? 我們終於都見面了! 哈哈 >x<


  

走上這條旋轉樓梯 就可以看到Laputa的ロボット :D 

好難得才拍到沒人的相呢. 




  


這裡的一事一物都非常漂亮. 連水龍頭也是呀!


 

還有餐廳 :D



真的 連洗手間都... 好漂亮呀 (是的 我連廁所都影 -__-"...)




 



戰利品. hehe*



買了久石讓in武道館音樂會的DVD
兌番港紙都要四百幾蚊. 不過我覺得物有所值呀! >x<


No more regrets :)



留言

  1. Maggie19.1.10

    聽講呢個係實物一比一黎ga~
    [版主回覆01/21/2010 22:41:00]哈哈, 其實入面仲有一個好大的貓巴士 但係唔比影相同埋只係可以比小朋友玩 羨慕死我喇 -__________-

    回覆刪除
  2. Tin Ching28.1.10

    我有偷影到貓巴士呀,不過立即被工作人員發現...唯有立即扮傻講sumimasen..
    [版主回覆01/29/2010 18:11:00]哇. 你影到真係好呀 :D
    係呢, 我見你個BLOG去過金澤 其實我復活節都會去睇櫻花呀 有冇D咩推介既地方呢? >x<

    回覆刪除

張貼留言