悲情城市. 柏林.


在巴黎玩了整整一個星期之後 我們轉戰柏林
由於要將花費減到最低
所以選用了 budget airlines
代價就係半夜或者晨咁早仆去機場
而由巴黎飛去柏林既前一晚
我就係巴黎既一個細機場過左一晚夜
亦係我人生第一次訓機場
話就話訓 其實都唔多訓到...
一黎又驚人偷野 二黎又有個癲佬成晚係到唱歌仔...
所以去到柏林我地第一樣做既野就係訓覺...
就係咁浪費左半日 早之唔慳巴黎果晚酒店!! -_______-"

至於景點 :D

TV Tower:::::
我以為自己去左上海, 入面D DESIGN呀果D勁祖國 feel
其實TV TOWER係當年東德既產物, 又難怪會咁 [共產]


  
  

因為World Cup既關係 去到德國有d位真係好失望
例如 Brandenburg Gate 既正前方...


 

一大個波係前面, 後面仲要搭晒臺...
夢幻破滅。 


*

Reichstag 國會:::::
外表看來有點古老, 內裡卻是超現代
在裡面可看到 Berlin World Cup Stadium


 
 

 


我真係覺得德國國旗型到震!  :D


*

Olympic Stadium *1936 in Berlin :::::


 

又係因為World Cup既關係
連行近少少個stadium都唔得
枉我地搭左老遠車去...真係超給無奈

*

The Deutsches Historisches Museum :::::

內裡很詳細的介紹了德國的歷史
我的重點當然是看十九世紀那PART啦!
看看那幅畫 中間那個六尺高的搶晒皇帝鏡的就是我最愛的BISMARCK啦!


 


*

The Jewish Museum
右邊的圖是Holocaust Tower
讓人去體驗一下當年被困等死的猶太人的感受... :(


  
 
*

Berlin Wall *
East Side Gallery
是當年分開東西柏林留下的最長的一段的柏林圍牆


 
 
 
有好多人係牆上 '搞政治' ,
除左依張 '一個中國' 之外,其實仲有好多台獨呀陳水扁呀之類

*
 
Berliner Dom::::




 
 
--------------------------------------------------------------------------- 

這四天三夜在柏林 感受很大
如果說巴黎是浪漫之都
那柏林就應該是悲情城市
一個國家被人分開了兩邊
在CheckPoint Charlie那裡看了無數東德人意圖逃去西德的個案
成功的失敗的 都讓人覺得很可怕
時至今日 仍然能感覺到東西柏林的不同。

這趟旅程
其實是讓我看見了德國歷史的傷口。


--------------------------------------------------------------


P.S.
柏林有些紅綠燈公仔是這樣的-


 
 
好好笑~ 竟然還有它的專賣店! 哈。









留言

  1. Maggie14.8.09

    德國真係好靚, 呢個國家都係我想去既地方之一~
    [版主回覆07/10/2010 21:25:00]我依個REPLY, 遲左一年先覆你. HAHAHAA 我都好想再去德國既其他城市呀 >____<

    回覆刪除

張貼留言